Vänner.

Förlåt att det inte kommit nya inlägg, men min mobil dog så kunde inte koppla mig till internettet :(,
och nör jag kom hem så somnade jag (typiskt mig alltså).
 
Ska nog snart till Sassa och umngås lite iallafall (:.
 
Saga.
Kära Saga jag älskar dig så himmla mycket och du är en av mina allra bästa vänner, du är som en syster för mig och jag skulle aldrig klara av livet utan dig du är en fantastisk människa och jag vet att vi haft våra bråk lite it och dit, jag får alltid klumpen i magen om jag vet att du är arg på mig, det är värkligen värsta kännslan i världen. 
Men på ett eller annat sätt så löser vi det alltid, det är en av de bästa kännslor i världen då släpper klumpen i min mage och jag känner mig lugn igen.
Jag hoppas att vi aldrig någonsin tappar kontakten för då skulle jag inte klara av att leva mer.
Förlåt för de gånger jag svikit dig förlåt mitt hjärta jag älskar dig kära syster.
<3
 
Amanda.
Mitt hjärtegull och bästa vän Amanda, du är också som en syster för mig och jag älskar dig så otroligt.
Till dig kan jag berätta allt och jag vet att du aldrig skulle svika mitt förtroende till dig, du vet att du kan säga allt till mig och jag bevarar din hemlighet väl.
Du är en helt underbar tjej och förkänar det bästa.
Vi har också haft våra stunder då vi har bråkat men så länge sanningen kommer fram så kommer vänskapen aldrig tyna ut, och om den gör det så vet jag inte vad jag gör.
Jag saknar dig något otroligt mycket och jag hoppas vi ses snart du,jag och Saga precis som förr i tiden.
Minns du den tiden då vi kunde igga i varandras armar och bara gråta tills inga tårar fanns kvar, då jag kunde komma till dig på natten alla gammla minnen vi har tillsammans.
Jag älskar dig Amanda.
<3
 
Kanske kommer med något mer inlägg senare ikväll. (:
//Puss och kram en kärleksfull Sniff. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0