Skoldator

Halloj vet att min blogg har varit nere ett BRA tag men anledningen till det är att jag inte haft någon fungerande data.
MEN nu jävlar ska jag ta upp den igen för har nämligen fått en skoldata ÄNTLIGEN hemskt glad över det :D.
 
Just nu så sitter jag och försöker komma underfun med hur min nya dator fungerar, fattar inget alls 8(, meen med tiden ska det väl gå väl.
Snart om ca 20 minuter eller någonting sådant så ska jag pallra mig till växjö sjön och ha en utedag med klassen (skit kul väärkligen), DET REGNAR OCKSÅ så vill bara hem x.x.
 
När jag kommer hem så ska jag träffa min kompis Sassa och antagligen Nicole och Timmy (:.
Kanske uppdaterar senare idag eller imorgon beror på om jg har internett eller inte.
 
Ha det gött,för det kommer inte jag ha det ute i regnet i 3 TIMMAR, Sniff.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0