Mitt tänkande.

Sitter här hos Sassa och tänker en smula. (:
 
Mitt liv är faktiskt ganska bra ändå, har aldrig värdesatt mitt liv förut, aldrig tänkt att jag är nödvändig för världen och funderat mången gång över varför finns jag? Varför valdes just JAG till världen? Det är många tankar som rusar runt i mitt huvud dag ut och dag in, men grejen är, jag kommer ju aldrig att få några svar från andra på mina många frågor? Så varför ifrågasätter jag mitt liv till andra människor? Borde ju fråga mig själv dessa frågor och själv försöka finna svaret på dessa frågor.
Känner mig som värsta filosofen just nu, men nu ska ni inte ta detta på fel sätt, jag är inte deppig jag är bara en sån person som har OTROLIGT många frågor.xD
 
Känner att jag gjort väldigt många inlägg idag men har man inget liv så har man inte xD.
 
Men Sassa har ialafall återvänt till sin lägenhet så nu sitter vi här och pratar en smula om fredagens och lördagens "skojigheter" du vet Sassa för principens skull ;).
 
Ha en fortsatt trevligkväll alla bloggläsare :), hare gött din pille....ja...//Filosofen Sniff. ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bror

Syftet med livet, min kära Littlebig Syster, är att ta reda på Vem man är och Varför man är. Det tar många hela livet att lista ut och ännu fler som aldrig finner svaren. Ha en bra kväll och blogga pÅ! kram


/Lenny

2012-09-20 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0