FUCK UTEDAGAR

JA....USCH jag jag är trött nu, att gå från fucking kungsmadskolan till växjösjön sedan till teleborg och sedan tillbaks till växjö sjön och till resecentrum efter det fy faaan säger jag bara.
Det var det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv ALDRIG mer.
 
Sitter iallafall på resecentrum nu och väntar på bussen hem (:.
Den kommer 16.20 så tänkte att jag kunde skriva ett blogginlägg(:
 
Har en MAC dator nu YEEY!
Kanske ska ge er lite information om mig själv nu iomed att jag inte bloggat på länge?
 
Jag heter ju Linda Käll Leyton, jag bor i en håla som heter Lessebo och är 16 år.
Jag går mitt första år på gymnasiet, jag valde linjen bagare/konditor (RLB12) min stora dröm är att få baka bröllopps tårtor och starta ett eget konditori.
Jag går på kungsmadskolan.
Mina bästa vänner heter Sassa,Saga,Sandra,Amanda MV,Linnéa,Alice och Ida.(Vet det är många men har en stor umgängeskrätts.)
Det viktigaste i mitt liv är min familj, mina vänner, min utbildning och mina tre underbara katter som heter Saffa,Wisky och Sunnyluck.
 
Det var lite information om mig själv för tillfället iallafall.(:
 
Nu ska jag fortsätta att vänta på bussen och på pappa (mina cigg är slut så ska tigga en av han (a))
 
Hare bra girls and boys hör nog av mig senare ikväll hare gött sockertopp :D. //Sniff <3.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0