Så gött!

Hejsan svejsan bloggläsare!
Har nyss tagit mig en skön uppfriskande dusch,
va otroligt skönt och som alltid så känner jag mig som en ny människa. :D
 
idag har varit en riktigt jobbig dag,
Skolan var kaos och bara allmänt jobbig,
efter skolan så tog det två timmar att komma hem men hade ju min lilla Linnéa som väntade med mig,
älskar dig vännen.<3
Sen när jag väl kom hem så hoppade jag i säng och sov i 2 timmar vilket var riktigt skönt.
Vaknade av att mamma skulle på kalas hos sin kompis.
Gick upp åt en macka och drack en yogurt,
torkade lite tobak och sen hoppade i duschen. :D
 
Nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt!
Snartska jag fixa iordning lite för morgondagen och sedan ska jag lägga mig för att sova. :D
 
Imorgon så ska jag till gammla kära Lessebo igen,
Vara med Amanda en stund planerat att spela lite monopol YEEY.
Sen senare på dagen så ska jag till Sassa och förbereda en tårta som vi ska ge till hennes mor på lördag då det är hennes födelsedag,
ser fram imot detta!
 
Ha det så skönt nu människor och sov så gott!
//XOXO Sniff!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0