Hemma.

Nu har jag äntligen kommit hem efter mycket lojande på stan med Sandra,
vi hade det himmla roligt eller hur Sandra?  XD
Särkillt när de där små P12orna kom.
 
Nu sitter jag iallafall med min dator i knät hos min mor och skriver detta inlägg. ^^
Ikväll händer itne mycket bara ta det lugnt för en gångs skull.
 
Imorgon så har vi skola och likaså på fredag,
på fredag så ska jag sova över hos Sassa för vi ska till hennes mor på lördagen då hon fyller år och överlämna två presenter och en tårta till henne som vi själva ska baka. :D
Det ska bli roligt, hoppas hon blir glad.
 
Senare ikväll eller någon annan gång i veckan så ska jag skriva om ämnet MOBBNING,

Kanske drar upp lite av min egen historia där med ifall jag känner att jag villl det,
mn mest av allt så ska jag berätta mina åsikter och tankar om mobbning,
man vill ju varken vara mobbad eller VARA mobbaren, eller hur?
Tänkte mig även hinna med att skriva lite om skitsnack som är det värsta som finns enligt mig, skitsnack och mobbning alltså.
Håll utkik på bloggen de här dagarna och se om det kommer upp något om det. (:
 
Ha det bra mina små läsare, 
hoppas ni får en fortsatt trevligt helg och att ni sover gott sen. :D
Kanske kommer upp med ett nytt inlägg senare ikväll.
HA DE GÖTT.
//SNIFF <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0