Dagen.

Halloj på er kära bloggläsare, 
min morgon var helt KAOS!
Vaknade som vanligt vid 05.45, 
men dum som jag är så tänkte jag,
äh jag ligger och drar mig i en kvart.
Efter (som jag trodde) en kvart så vaknade jag och insåg att det bara var 15 minuter tills min buss gick,
fick panik hoppade upp ur sängen,
drog på ig alla kläderna, packade mina saker och sprang iväg t bussen.
Inget smink, inget fixat hår.
Kännde mig förjävlig, men hann till min praktik iallafall! :D
 
Har kanske inte berättat de nu när jag tänker efter?
Har praktiserat på MAXI både igår och idag i deras bageri!
Slitsamt men det var roligt iallafall ;P.
 
Nu ska jag ta de lite lugnt och hör av mig imorgon ha de bra hejdå!
 
//Sniff <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0