100 saker jag ska göra innan jag dör!

Håller på med en lista "100 saker jag ska göra innan jag dör", 
den är redan klar men tänkte lägga upp den ikväll, så håll utkik på min blogg speciellt ikväll.
 
Just nu så sitter jag på bussen in till skolan, 
har bageriet idag så längtar faktiskt,;)
ska lixom bara få baka hela dagen XD.
MEN ska inte göra som förra veckan och bara vräka i mig av allt gott vi får äta av.
 
Efter skolan så ska jag dra mig till stationen där jag ska träffa Sassa vid halv fyra.
Vi ska åka upp till Samarkand och julhandla lite,
bäst att börja med julklapparna i tid så jag hinner klart utan julstress för en gångs skull.
Sassa ska fira sin jul tillsammans med mig och min mamma i Växjö.
 
Min far var på ullared i lördags, 
han köpte jätte snygga skor till mig (USA flaggan på dom).
Han köpte även ett par urfina tajts och ett par mysiga mjukisbyxor,
TACK PAPPA!
 
Hör i vilket fall av mig senare idag,
hade gött mina vänner!
//Puss Sniff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0