Konfirmations presenter!

Hehe ja jag har fått en massa fina konfirmationspresenter :D,
De jag inte tog kort på var, två tröjor,pengar (som jag redan handlat upp XD)få se..var det något mer...JO en massa kort också ^^.
Och här är det jag tog kort på :D,

Ett jätte söt fotoalbum som jag fick av min gudmor (:,
ska sätta in konfirmations bilder där sen :D,



Och ett par jätte fina halsband :D,


inte så lätt o se vad det föreställer eftersom bilden blev så dålig men,
det är ett hjärta av silver och ett L i mitten av äkta diamanter (:,
fick det av pappa och Åsa.


ett till halsband som jag också fick av min Gudmor (:,
av äkta silver och det föreställer med ett hjärta xD.

Kom på en sak jag glöde ta kort på,
ett berlock armband av äkta guld som jag fick av min gammelfarmor :D,
har velat ha det sen jag va liten ^^.


ett till jätte fint halsband som jag fick av min farmor och farfar :D.

Tror att det var allt xD.
Ha de gött ^^//Sniff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0