Ludvig snälla...

tårarna rinner ner från min kind skiten är kommen till den punkten när ja bara kan stå still mitt liv kommer försvinna in i ett svart hål kommer alldrig glömma dig du är som min bror om jag ngnsin finner friden igen kommer du komma upp i mitt huvud o jag blir deppig igen försvinn inte ur mitt liv jag älskar dig ludvig stanna här me oss du är så underbar...

ingenting kommer bli detsamma utan dig...mitt liv e redan fukked upp o snälla du får inte lämna mig du är söt du är snäll du är min vän,snälla ändra dig så ja kan bli lycklig igen...

Love u baby snälla stanna kvar hos mig...du e så fin me ditt söta smil snälla stanna hos mig ludvig...du är så underbar...jag klarar mig inte utan dig broder...Ända sen jag lärde känna dig visste jag att du var ngt speciellt...

ÄLSKAR DIG!
HOPPAR DU HOPPAR JAG ÄLSKADE BRODER!

LUDVIG</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0