KUL KUL KUL!

JAAA KUUL!
Jag har ÄNTLIGEN fått kontakt efter flera år med mina halv syskon eller en av dom iallafall,Andreas och trooor att jag har Tobias msn...typ..antagligen...xD.
Det är så jävla coolt att äntligen få kontakt veta vad dom håller på med, sitter här i chock typ xD haha aja ha en bra dag :D,
ska försöka o kanske göra något mer inlägg senare idag ^^,
men just nu så ska jag ut och hjälpa pappa eller ngt orkar inte sitta här vid datan mer nu xD haha,

OCH glöm inte o kolla på min brors hipp hopp band dom är grymma min bror JIMMY, dom är sjukt grymma här är länken:
http://www.youtube.com/watch?v=kW_2hBAJ-S4


Haha ritade den här igår mobba inte xD//Sniff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0