SHOPPING <33333

Igår var jag och shoppade med pappa haha och detta köpte jag,


Skiiit fina skor för 390kr igentligen skulle dom okstat 860kr men de va utförsäljning,


en skiit fin skinnjacka men den köpte pappa till mig för 400kr,


ett par fina skor till sompappa med köpte till mig för 90kr :D<33,

två par sånna här svarta mjukisar , 150kr för två st, :D ,


ett par jeans leggings för 100kr :D skiit snyggaa :D,

En fin grön mössa :D<3, för 50kr :D,

dom vita och de svarta utan glans i kostade 100kr för 2 st, och de andra me glans i kostade 100kr,:D

och sist men inte mins 5 pack strumpor för 50kr och Franky Dandy trosorna för 90kr :D <3 de va allt jag köpte :D<3 rätt stolt<3


Kommentarer
Postat av: lissy kissy mizzy

glömt att vi i växjö existerar?för du bryr dig inte om oss och hör inte av dig ett skit å jag försöker att hålla kontakt med dig..... men du bryr dig inte å de gå inte ringa dig å när man skriver till dig så svara du inte , kan man få förklaring elr?:(

2010-09-04 @ 17:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0