renumererar på en pryl

japp ajg har börjat prenumerera på en sak kommer inte ihåg vad det heter med det är roligt har fått ett kitt till emn inte hunnit pyssla med det än ska göra det imorrn när jag kommer hem från rättviksmarknaden ska dit med Andra och Jessica  haha som vi brukar säga Musse (L) Mimmi haha<3

men i vilket fall detta har jäg gjort med det första kittet än så länge<3

skit gammal bild på mig och pappa vad kan jag vara på det kortet 8-9 år xD vart det fint?<3

Ja tänkte ge den till Marianne när jag kommer till henne på nått lov elr ngt hehe<3 Åh nisse vart med på det kortet med åh vad jag saknar han fast denna vart itne lika fin som den första<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0