Hemma

Är hemma idag för jag mådde så himmla dåligt igår så orkade inte gå till skolan idag...

Inte för att jag e sjuk mår bara pisssakanr alla har inte varit glad påriktigt på länge nu...

Längtar tills jag får träffa amanda och sandra :( ...

Utåt är jag en ängel i himmelen...Men inåt är jag en djävul som brinner i helvetet...

Mitt hjärta är förstört har inget att leva för jag älskar dig så men jag lät dig gå...
Du har det bättre utan mig men glöm alldrig att jag älskar dig jag kommer alltid finnas till hands som du lovade att göra för mig men du svek mig...Det kommer ajg alldrig göra med dig...
Hoppas du hittar någon du är lycklig med, ngon du kan dela ditt liv med kommer alldrig glömma dig...


Kommentarer
Postat av: lissy lotta

sakna du inte mig ? vi ha växt upp till sammans och varit systrar och allt du sa innan du åkte , och nu verka de som om du skiter i mig ? jag vet att du inte mår så bra du både jag och amanda ser igenom det , men vi båda finns här och du får gärna berätta vad som hänt och vad som tynger dej <3 vi finns alltid kram!

2010-11-05 @ 10:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0