bara för jag e seg <3

Ja som jag skrev i rubriken så e jag seg för att ajg sk lägga ut bilder på festen vi hade för några veckor sen<33 hehe seega jag<33

haha ja vi sminkade andre<3

haha och victor xD<3

men den tredje ville då inte bli sminkad men söt e han iallafall<3

haha ja vi hade tråkit så vi började måla på victors rygg xD

andres favvo låt råkade visst komma ja XD hej sofia här kommer jag du ska få se att jag år bra xD haha<3

haha konstig tjej bild på victor xD

andres låt går än :D<3

haha gullungen asså<3

victor och jessica har allll på film :d haha<33

dagen efter en heel galen kväll s slutade det tyvärr shär för andre XD haha han sov så länge så jag fick tråkit så(A)haha<3

haha<3

tog hanns mobil och blrjade messa med massa folk med haha :D<3

jaa du andre en kajal penna e bra till mkt xD <3 så kan det sluta om man inte vakanr i tid :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0