Shopping med jessica


Japp i helgen var jag i borlänge med jessica och hennes morbror (tony) det var kul :D här kommer lite bilder på de jessica provade!


Jessica provade en svart långärmad tröja med ett par söta blå jeans till båda från H&M!

Sen tstade hon en Grå medellång ärmad tröja med puffiga armar jag tycker att den va snygg om hon skulle haft ett par andra byxor till kanske(: men den köpte hon inte iallafal!!!

jag tkr att det hade varit snyggt med ett par svarta jeans med ett svart skärp o klackskor till!

Ärligt talat jag blev kär i den stickade koftan men tyvärr så hade inte jag råd med den haha men den va fin men förstår inte vf hon tog en randig tröja under xD haha hade nog varit snyggare med den svarta till!

I vilket fall det hon köpteblev de som var på den första bilden den svarta tröjan och jeansen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0