Kläder

Kläder ajg vil vill vill ha!!
Söta varma (vill ha varma varma varma) vantar i svart också från ellos (allt i detta inlägget är från ellos hemsida fna grejer där!) Iallafall här kommer lite olika bilder på kläder<3



Tyckte om att den hade en rosett och att armarna va typ halvt korta:D<3

Så söta tyckte om den i båda svart och i vit vad tkr ni e sötast?


Tyckte om den silvriga mest (tror jag) men den svarta var med fin

Jag har så mkt svarta kläder så ifall jag ska köpa ngn av dessa ska jag köpa den röda eller den svart då? 0.0 Kan inte bestämma mig! HJÄLP!

Det fanns i blå med men persoligen så tkr jag att den beige (stavning) är snyggast!

Så snygg KANSKE liite för mkt men perfekt för fest om man vill sticka ut ju :D<3

Söta men föredrar den svarta tror jag<3


Två otroligt söta töjor skulle villja ha den rosa o grå bara xD<3


söta tunikor typ vill ha den blå :D<3


Tkr att den varotroligt söt!


Söta träningstoppar vill ha allihopa XD<3



vill ha klänningarna dom var ju så gulliga haha:D

//puss o kram Sniff<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0