Julen/julklappar

Ja under julen så har jag ju inte bloggat något nr 1. jag var väldigt upptagen nr.2 farmors data var väldigt seg nr.3 min nya data kunde itne ha internett förens jag kom upp hit.

Jag skulle bara säga de så ni inte tror jag slutat blogga som förut xD

Och jo...jag fick underbara julklappar men den bästa var det jag köpte för mina julklappspengar min egna data :D av pappa fick jag en rosa data mus en bas och 2 högtalare nu ska jag fanemig dunka gårt i mitt minimala rum xD haha. Fick massa annat också som de kommer bilder på imorgon för orkar inte ikväll eftersom jag har suttit i en bil i 9 timmar idag så är jag rätt trött och ska väl vila mig lite nu och jag har ingen bild för tillfället förutom denna som jag gjorde i paint på vägen hit upp igen xD haha jag fattar itne vf en jag hade bara tråkit!


Kommentarer
Postat av: FRIDA J ÖSTERGREN

är du i dalarna? :'(

2010-12-26 @ 20:28:31
URL: http://fridaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0