Hår!

Japp jag och jessica kom fram till at vi hade TRÅKIT i fredags och hennes morbror (tony) som är otroligt snäll åkte med oss till affären där vi köpte brun gårfärg både till mig och jessica ni kanske minns att jag var blond innan? Hehe om inte så lägger jag upp en bild snart hehe men vi börjar med jessicas hår!


hehe såhär blev färgningen och klippningen som jag gjorde på henne (hon passar mkt bättre i lugg tkr jag) hehe ja i vilkt fall så tkr jag att det blev sött men vi hade redan kollat lite frisyrer som hon skulle klippa sig i så dagen efter så klippte hon sig såhär...


haha direkt från frissan SUPRISE!

här ha vi då mig i min nya frisyr som jag klippte själv jag lovar ska försöka få en bättre bild annan gång haha<3

hehe blond va jag då innan vad e bäst brunt eller blont?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du passar best i blont tycker jag<33 saknar dej grymt mke<333333 puzz

2010-12-08 @ 08:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0